Kwaliteit staat altijd voorop
Bij IntVeen staat QHSE (Quality, Health, Safety, Environment) management hoog in het vaandel. We streven voortdurend naar het gebruik van de best beschikbare technologieën om onze diensten uit te voeren. Onze focus ligt op het continu verbeteren van onze installaties en processen, zodat we onze klanten zichtbaar beter en slimmer van dienst kunnen zijn.
Diepgaande kennis en integraal management
Onze medewerkers beschikken over uitgebreide kennis van producten en processen, wat essentieel is om voor elke klantvraag een verantwoorde, veilige en efficiënte oplossing te bieden. Om risico's te vermijden hebben we procedures en werkinstructies opgesteld, die zijn vastgelegd in ons geïntegreerde, uniforme en gecertificeerde managementsysteem: het IMS (Integraal Management Systeem). Dit systeem draagt bij aan de bewaking van de veiligheid, betrouwbaarheid en traceerbaarheid van onze processen.
Gezondheid
Bij IntVeen zijn we toegewijd aan het waarborgen van de gezondheid van onze medewerkers, bezoekers en de omgeving. We handelen proactief op het gebied van veiligheids- en gezondheidsrisico's en investeren in opleidingen en trainingen voor ons personeel. Zo kunnen wij altijd vanuit expertise handelen, zo ook in noodsituaties. Het naleven van wet- en regelgeving en het bevorderen van proactieve veiligheid zijn onze dagelijkse prioriteiten.
Milieu
Met ons duurzaamheidsbeleid streven we ernaar onze impact op het milieu te minimaliseren. Bij IntVeen gaan we proactief op zoek naar verbeteringen en innovaties om onze processen en diensten op een duurzame manier uit te voeren. Een voorbeeld hiervan is het gebruik van zuinigere transportmiddelen, zoals LNG-vrachtwagens. We hebben onze eigen ambities op dit gebied, maar we bewegen ook graag mee met de duurzame doelstellingen van onze klanten.
Momenteel investeren we actief in onze Ecovadis-certificering. Dit certificaat richt zich onder andere op de deelgebieden: arbeid, milieu, duurzame inkoop, mensenrechten en ethiek. Onze QHSE-afdeling is actief bezig met het blijven verbeteren op deze deelgebieden en streeft hierbij naar het hoogst haalbare resultaat.
Zichtbaar beter
Zowel de tevredenheid van onze klanten als van onze medewerkers staat centraal bij IntVeen. We meten deze tevredenheid periodiek om verbeterpunten te ontdekken en door te voeren. Dit zijn twee sleutelelementen van ons integrale managementsysteem, waarin verder een elektronische registratie van afwijkingen, corrigerende en preventieve maatregelen en klachtenbehandeling zijn opgenomen. Daarnaast beoordelen we regelmatig al onze toeleveranciers om afwijkingen aan de bron te minimaliseren.
Bij IntVeen streven we naar voortdurende verbetering in alle aspecten van ons bedrijf, met een focus op kwaliteit, gezondheid, veiligheid, milieu en klanttevredenheid. Neem vandaag nog contact met ons op om te ontdekken hoe wij u van dienst kunnen zijn.